כללי
שימוש באתר ופרטיות: האתר משתמש בעוגיות (cookies) למעקב אחר מקורות תנועה. בהרשמה לאתר הינך מסכים לקבלת מיילים הקשורים להרשמה ו/או להזמנה ו/או פרסומיים עם אפשרות הסרה בגוף המייל או באמצעות השבה למייל. המידע לא יימסר לצד ג'. פרטי כרטיסי אשראי אינם נשמרים במערכות האתר אלא במערכות חברה המתמחה בנתינת שירותים אלו ובעלת תקן API.
אם לא רכשת באתר, ואתה מגיע פיזית מרחוק, קח בחשבון את המובן מאליו: כל עוד לא רכשת ושילמת, אנחנו לא נמנע מלקוחות אחרים לרכוש את המוצר שהתעניינת לגביו, לא משריינים סחורה ללא תשלום מראש.
התקנון מנוסח בצורת שאלות ותשובות לצורך נוחות.
דלג לתקנון שותפים
התחיבויות כלליות של פיוזטק
האם אני באמת צריך לקרוא את כל התקנון לפני רכישה?
חוקית כן, אישור התקנון שווה לחתימה על הסכם. בכל מקרה התקנון כולו הוגן כלפי הלקוח, והינו בהתאם לחוקי המסחר בישראל. כמובן שאם חלק מהתקנון שונה מהחוק, החוק קובע.
מה שבתמונה, האם זה בדיוק מה שאקבל?
אנחנו משתדלים לצלם בעצמנו את המוצרים. בכל אופן התמונות הינם להמחשה בלבד. והקופסה/אריזה תיהיה עמידה למשלוחים. מחובתך לוודא לפי המפרט והתיאור שאתה מזמין את המוצר הנכון.
הציעו לי משהו בטלפון, האם זה מחייב אתכם?
הצעות והבטחות טלפוניות לא מחייבות, שכן ניתן בקלות להטעות או ליצור אי הבנות בשיחה. אם קיבלת הצעת מחיר בטלפון, מומלץ לבקש ההצעה בכתב במייל. הצעות במייל תקפות ל 24 שעות ועל בסיס הקודם זוכה, למעט אם נכתב אחרת. במקרה של אי הבנה לגבי התחייבות, מה שבכתב קובע, כמקובל וכנהוג.
טעות במחיר או תיאור המוצר, איך מתנהלים?
אנו משקיעים מאמצים לתת מידע מדויק. אולם ייתכן שיופיעו טעויות בתיאור המוצרים, בתמונתם, במחיריהם או בזמינות. במקרה כזה נודיע לך על הטעות ותהיה לך אפשרות לשנות ההזמנה, או לבטל ואיננו מחויבים לעסקה.
אם עשיתם טעות בהזמנה, או אני עשיתי טעות, מה עושים?
הכל הפיך. הצד הטועה יממן משלוחים (לדוגמה: מוצר לא מתאים למחשב שלך - אם המוצר תואם לתיאור באתר, עליך לממן משלוחים. אם המוצר לא תואם לתיאור, אנחנו נממן משלוחים). טעויות שנעשו קודם שליחת המוצר, זכותנו וזכותך לבקש לבטל העסקה.
קניתי מכם, מה כלול בשירות ואחריות?
בעסקת מוצר - התחייבות כלפי מוצר עצמו, אין כל התחייבות כלפי התועלת. לדוגמה: אם רכשת מטען למחשב נייד, אנחנו ניתן שירות ואחריות למטען עצמו. אך במקרה תקלה לא נוכל לעשות דבר לגבי כך שהמחשב מושבת מספר ימים עד לתיקון/החלפה. (כמובן שנציע פתרונות שזכותך לקבל/לסרב). המחויבות שלנו כלפיך לא תעלה על ערך המוצר אותו רכשת.
דרופסלרים, וצד ג' בעסקאות:
זכותך להזמין מוצר עבור אדם אחר, ו/או לבקש משלוח לכתובת אחרת, ו/או מסירה לאדם אחר.
מדובר בשירות וערך מוסף הניתן ללא תוספת תשלום, ובהתאם האחריות בפועל כלפי אנשים אחרים בעסקה היא עליך בכל נושא ועניין, והינך נושא באחריות כלפי כל צד שלישי מטעמך.
נשתדל לכבד בקשות מיוחדות כגון לא לצרף ניירת למשלוח, והערות מיוחדות לשליח, אך אין כל התחייבות או אחריות במקרה שהנושא הושמט מכל סיבה שהיא, וכן אם השליחות נשלחה למזמין (אילך).
רכישות והנחות
מה המחיר הסופי?
המחיר הסופי ברכישה טלפונית או בחנות הינה לפי מה שיוצע לך במעמד התשלום. אין כל התחייבות מצידנו לשריון סחורה או מחיר בטרם התקבל תשלום. המחיר ברכישה ישירות באתר לפי המחיר ס"ה המופיע בסל אחרי הנחות (הנחת כמות, הנחת חבר, קופונים), וכן ייתכנו הטבות נוספות לרוכשים באתר.
אם רכשתי, בטוח אקבל?
באופן כללי זכותנו לבטל כל עסקה, מכל סיבה. דוגמאות נפוצות: אם לא היית זמין טלפוני לאימות ההזמנה. או אם לדעתנו לא נעמוד בציפיות שלך (ביקשת מוצר או שירות טוב יותר ממה ששילמת). ואם נחסמת בעבר לרכישות בקבוצת חנויות אונליין (קנטרנים, מכחישי עסקה, מאיימים או תובעים סדרתיים).
במקרים מסוימים ייתכן שתידרש לשלוח צילום תעודת זהות, צילום כרטיס האשראי, או לחתום על מסמך אימות.
איך אני יודע שמוצר במלאי?
בעמוד המוצר, תחת שורת "זמינות במלאי". ניתן כמובן לרכוש מוצרים שאינם במלאי, המשמעות שהאספקה תתעקב קצת (בדרך כלל יומ-יומיים).
באיזה מקרים תפצו אותי אם לא אקבל?
פיצוי יינתן רק אם המשלוח איחר לגמרי לא באשמתך, ולא מאחד הסיבות שבהמשך.
מה זה ההנחות השונות שבסל?
הנחת כמות - הנחה לפי אחוז או סכום המותנה בכמות מינימום.
הנחת חבר - הנחה לא קבועה, לא בסכום ולא באחוז. זהו אלגוריתם הנחה שמחושב לפי ניקוד המתקבל מ: פרמטרים שונים לשיקול החברה. בקצרה - הנחת חבר = פשוטו כמשמעו, הנחה יזומה-לא-מחייבת מהצד שלנו.
התנאים לקבלת הנחת חבר:
1. ההנחה הנה דינמית
אלגוריתם ההנחה עשוי להשתנות מפעם לפעם, ובין היתר להימחק כתוצאה מאי פעילות בחשבון.
סכום ההנחה מבוסס על רווחיות הסל והלקוח, ועשויה להשתנות בהתאם להנחות כמות והנחות נוספות שבסל. (יש כפל הנחות)
סכום ה ס"ה לתשלום בתחתית הסל הוא הסכום המוסכם עבור סל המוצרים שהוזמן.
2. ההנחה הנה כפופה להזמנה באתר.
ההנחה שלך גלויה רק לך, ניתן להנפיק המחיר כולל ההנחה בפורמט הצעת מחיר על ידי בחירה ב "העברה בנקאית" בשלב אמצעי התשלום.
הזמנה טלפונית או בנקודת המכירה לא תזכה בהנחה.
3. מה שהזמנת באתר - זה מה שתקבל.
אחריותך לוודא סופית שהמוצר המוזמן הוא המוצר אותו אתה צריך,
נשמח לעזור ולאתר המוצר המתאים לך, אך אחריותך לשאת בשליחויות החלפה במקרה שהמוצר שהזמנת לא מתאים לך מכל סיבה.
4. תקלות ובאגים.
במקרה תקלה, באג, שגיאת מחיר, טעות בחישוב הנחות, וכדו'
אחריות שלנו תהא מוגבלת לסכום אותו שילמת.
זכותנו מכל סיבה שלא לכבד העסקה, ותקבל החזר מלא.
קוד קופון - קוד הנחה שמותנה במוצר מסוים בסל.
קוד גיפט-כארד - קוד שמשמש ככסף ממש, כמו מספר כרטיס אשראי. ניתן לשלם עם הקוד גם על משלוח, ואפילו ללמש חלק ברכישה זו, וחלק ברכישה הבאה. הקוד ניתן ללקוחות שמגיע להם החזר כספי, ומעדיפים קוד, או שותפים ומשווקים שמגיע להם הטבה.
שים לב שהנחת חבר עשויה להיות מושפעת מהנחת כמות שבסל (דבר שמשנה את רווחיות העסקה), אך לא תושפע מגיפט-כארד שהינו כאמצעי תשלום ממש, ואינו משפיע אל רווחיות העסקה.
משלוחים
תוך כמה זמן המוצר אצלי?
לאחר הוספת מוצר לסל, וכניסה לסל הקניות, יופיעו למטה אפשרויות המשלוח, המחירים, ובלחיצה על כל אפשרות יופיע זמן אספקה.
איך בפועל המוצר מגיע אלי?
דואר: בדרך כלל תידרש לאסוף מסניף הדואר הקרוב. שליח: בדרך כלל עד הדלת, ייתכן שתתבקש בתיאום לקלוט המוצר מחוץ לבניין. מונית: תיאום מלא ואספקה מידית.
השליחות לא הגיע בזמן, ואני חייב את המוצר דחוף! מה אפשר לעשות?
משלוח יכול להתעכב מהסיבות הבאות: הזמנה לאחר השעה 14:00, חוסר זמינות טלפונית לאימות ההזמנה, חוסר זמינות טלפונית או נוכחות במקום עבור השליח, כתובת או מספר טלפון חלקי / לא מדוייק, בתקופות חגים ואירועים יכול לקחת כפל זמן, עיכוב אופנוענים בימי גשם, דרום הרחוק (אחרי באר שבע) או בשטחים.
בנוסף אם סוכם מראש שצפוי עיכוב על מוצר (לדוג' חוסר במלאי), עליך לאשר זאת או לבטל ההזמנה, לא יינתן פיצוי על הזמנה שהובהר מראש שתתעכב.
אם השליחות איחרה שלא מהסיבות הנ"ל (נדיר, וזה קורה דווקא לאנשים שחייבים הכי דחוף), תוכל לבחור בין החזר על השליחות כפיצוי, או ביטול העסקה לחלוטין, והמוצר יוחזר אלינו.
אנחנו כמובן נתקשר לחברת השליחויות לבירור (ברור לך שהחזר כספי על איחור לא עושה לנו טוב. כן?), בכל מקרה לשיקולכם ניתן לבקש מספר החבילה ופרטי תקשורת של חברת השליחויות, ולבדוק האפשרויות בעצמכם.
המוצר שאני מזמין הינו עורק ראשי של עסק שלי, ולא סובל עיכובים, גם לא בפיצוי, מה אני עושה?
מבחינתנו הערך של המוצר/שירות שהזמנת הוא בדיוק זה: הערך של המוצר, ולא מה שתעשה אתו. בהתאם, הפיצויים מוגבלים להחזרים בלבד, ולא מעבר.
אם העבודה עם המוצר בהולה עבורך, מומלץ להזמין עם מונית, יגיע מהר, וללא עיכובים.
מה קורה אם השליחות לא הצליחה? אם החבילה חזרה אליכם?
אם הזמנת שליח: כל עוד היית זמין טלפונית, והיה מישהו נוכח בכתובת לקליטת החבילה, אנחנו נממן שליחות נוספת. אם לא היית זמין לא יינתן החזר, ותצטרך לאסוף מהמחסן בפתח תקווה, או לממן בעצמך שליחות נוספת.
דואר: חבילה שחזרה מסיבת "כתובת לא ברורה", "סירב לקבל", "לא נדרש", תצטרך לאסוף מהמחסן בפתח תקווה, או לממן בעצמך שליחות נוספת.
החזרות
התחרטתי, ואני רוצה להחזיר, איך מתבצעת ההחזרה?
אם לא פתחת או השתמשת במוצר, ולא עברו 14 יום, החזר המוצר בכל צורה שתעדיף, ותקבל החזר על המוצר עצמו בניכוי 5% דמי ביטול.
ההחזר הוא על התשלום בפועל, קופונים וגיפט-כרד שמומשו לא יוחזרו, ולא יהיו ניתנים למימוש חוזר.
לא מקבלים החזרת מוצרים פסידים (כגון טעינת טוקמן, כרטיסים לאירוע) מוצרים שהורכבו במיוחד עבורך (מחשב נייח), שהוזמנו במיוחד עבורך (מוצר שלא מופיע באתר), או מוצר מידע דיגיטלי שניתן לשימוש או שכפול ללא סימני שימוש (דיסק, קוד רישיון, או קורס דיגיטלי).
קיבלתי משהו שונה ממה שהזמנתי, או הגיע תקול (DOA), איך מתבצעת ההחזרה?
אם בוודאות לא מדובר במקרה של אי הבנה בתפעול: עליך לדווח על כך תוך 24 שעות מהאספקה. בדרך כלל תידרש לשלוח תמונה של מה שקיבלת. ההחזרה תתבצע באותו השירות שבחרת במקור על חשבוננו. בהזמנה בדואר - שלח חזרה בדואר לכתובת: לכבוד פיוזטק, ת.ד. 1115, פתח תקווה 4911002. בהזמנה עם שליח - נדאג ששליח יאסוף חזרה ממך.
אם קיבלתי הנחות על כמות פריטים, ואני רוצה להחזיר רק פריט אחד, איך מחושב ההחזר?
באופן כללי כל ההנחות מתבטלות, כולל הנחות כמות, והנחות חבר, ותזוכה על ההפרש אם ישנו (לדוגמה: במבצע של 25% הנחה ברכישת 4 יחידות, והחזרת יחידה אחת, לא יהיה הפרש להחזר).
ההחזר מתבצע לאותו האמצעי בו שולם, אם התשלום בוצע בקופון או גיפט-כארד, לא יינתן החזר.
הערה: הנחת חבר הינו אלגוריתם שמחושב לפי מספר נתונים (כולל קלות העסקה, הגדרת הלקוח, רווחיות בסל, ועוד). אנחנו באים לקראת הלקוח, ונחשב ההחזר במקרה שהיה הנחת חבר באופן הבא: נוסיף מחדש את כל הפריטים שהיו בסל, למעט המוצר שמוחזר, ההפרש בין המחיר שיופיע עכשיו, והמחיר ששולם בפועל בהזמנה, זהו השווי של אותו המוצר שהוחזר, ייתכן שוני במחיר עם הזמן. ובכל מקרה יקוזזו 5% דמי ביטול.
אחריות
מה כלול באחריות?
תיקון המוצר, או החלפת המוצר לשיקול החברה.
התקלקל לאחר שימוש תוך זמן קצר, אפשר לקבל החזר כספי?
למעט מקרי DOA מובהקים במסגרת שעות ספורות מהקבלה (ר"ת Dead On Arrival -הגיע מת) לא ניתן לקבל החזר. (ראה "החזרות")
האם אני צריך לממן ולדאוג להחזרה?
כן, למעט במקרה שצויין מפורש שהאחריות היא עד בית הלקוח.
אני חייב פתרון דחוף! אני לא יכול לחכות לתיקון! מה עושים?
אם זה באמת דחוף, תוכל פשוט לרכוש שוב את המוצר (מטען נוסף למחשב), ובמידה והיבואן יחליף לנו, אין בעיה לזכות אותך על רכישה זו כך שייחשב להחלפה רטרו. (חובה לבקש אישור בכתב, לא תמיד תקף)
האם אוכל לקבל שירות אחר בגלל שאני גר רחוק? נכה? מפסיד ימי עבודה? חייב דחוף?
לצערנו לא. אמנם זה לא "לא" מוחלט, ניתן בתשלום לקבל שירות טכנאי לכל מקום בארץ, בלי קשר לאחריות.
תכנית שותפים
(נקרא גם: תכנית צ'ופרים, תכנית משווקים, תכנית אפיליאייט)
ב 3 מילים?
*תקבל *35% *מהרווחים
בתנאי שתקרא הלאה ותאשר התקנון :)
למה פיוזטק מתחייבים?
אם צברת תגמולים, זה בדיוק מה שאנחנו חייבים לך (למעט אם תעשה מה שמופיע בשאלה "מתי תמחקו לי את החשבון?"). זכות החברה לשנות פרטי התכנית ברמת מכאן ולהבא, יש לתייחס לתגמולים כהכרת טובה מאתנו על שהפנית חברים, זו לא מחויבות חוזית.
אם המלצתי לחבר על מוצר אחד, ואז רכש מוצר אחר, או שיום אחרי שהמלצתי חיפש והגיע למוצר דרך גוגל, האם אני מקבל תגמול?
בהחלט!
הסבר: ברגע שהחבר לחץ על הקישור שלך, נשמרת לו עוגייה במחשב, בעוגיה לא נשמרות פרטים הקשורים למוצר הספציפי שהמלצת עליו, אלא פרטי השותף שהפנה את המחשב הזה, כך שלא משנה מה וכמה יקנה - תקבל תגמול על כל הסל.
ולא רק זה, אם במסגרת 72 השעות החבר הגיע שוב לפיוזטק מאותו מחשב *דרך גוגל, תקבל תגמול, בתנאי שעוגיה שם.
וכן אם החבר שלך לחץ על קישור של שותף אחר לפני שלחץ על הקישור שלך, העוגיה הקודמת תיעלם, והעוגיה שלך תיכנס במקומה.
קרא עוד על הפעולה הטכנית של התגמולים.
*עדכון: ישנם שותפים שמקדמים את האתר בגוגל, כך שאם לאחר ההמלצה החבר הגיע דרך גוגל, תתוגמל בתנאי שלא לחץ על קישור שכולל פרטי שותף אחר (REF).
כמה באחוזים/בכסף אני מקבל?
התכנית בנויה כחלוקה ברווח, אם אתה חזק בחשבון, קרא הלאה:
מוצרים מסויימים הרווח הכספי גבוהה, אבל באחוזים נמוך (כמו מחשבים). ומוצרים מסויימים הרווח הכספי הוא שקלים בודדים, והאחוז הרווח גבוהה (כמו כיסויים לטלפונים).
להלן הבונוסים:
1. תגמול רושם: 15% מכל הרווחים, למשך שנה שלמה, מכל אחד שנרשם לראשונה דרך הקישור שלך. (גם אם לא רכש משהו במעמד ההרשמה, גם אם רכש בהמשך דרך קישור של מישהו אחר).
2. תגמול מוכר: 20% מהרווח אם החבר רכש תוך 3 ימים מהרגע שלחץ לאחרונה על הקישור שלך (גם אם הגיע אח"כ דרך גוגל מאותו המחשב, גם אם נרשם דרך מישהו אחר).
אפשר לבנות על כך שתקבל לפחות 3% מהברוטו ממוצרים פחות רווחיים, ועד 35% מהברוטו למוצרי מידע.
הערה נוספת: ללקוחות מסוימים אנו מגדירים הנחה מיוחדת (כגון לדילרים), וכן יש קופונים והנחות כמות שמשפיעות על הרווח. החלוקה לשותפים הינו 35% מהרווח הסופי על כל עסקה.
מגניב! איך אני רואה מה צברתי ומושך את הכסף?
ניתן לצפות בסכומים, וכן מספר נרשמים, דרך עמוד "תגמולים" בפרופיל.
התגמולים מופיעים מיד ברגע שהעסקה אושרה וחויבה.
ניתנים למשיכה לאחר 21 יום מהעסקה.
ברגע שתצבור מעל 200 שקלים, תוכל לבקש למשוך הכסף לחשבון הבנק שלך.
אחרת ניתן להפוך כל סכום, ללא מינימום, לקוד קופון לצורך רכישה באתר.
הסכומים כוללים מע"מ, במידה והינך עוסק פטור, תצטרך לחשב הסכום שצברת פחות המע"מ (הקלד הסכום במחשבון, וחלק / ל 1.17), בכל מקרה משיכות לבנק מתאפשרות רק לאחר שליחת חשבונית חוקית.
אם יש באג, או תקלה אחרת שבגללה לא ראיתי תגמול על הפנייה?
דבר ראשון דווח! נעשה הכל כמובן כדי לתקן הבאג, אבל התגמול אבד. בסכומים גדולים, כמובן שנבדוק איך בכל זאת אפשר לתגמל אותך.
לפני קידום מומומן, אחריותך לבדוק שהקישור והתכנית אכן עובד. צרף בן משפחה ובקש ממנו לקנות פריט זול, את כל התהליך מומלץ לעשות עם הקלטה או לפחות צילומי מסך.
ישנם מקרים בהם מסיבות טכניות לא תראה תגמול, לדוגמה: רכישה לאחר 48 שעות, לחיצה על קישור של שותף אחר לפני סיום הקניה, גולש שדרס במיכוון את קוד המפנה בקישור, וכדומה.
אם המלצתי לחבר, והוא קנה במזומן, בטלפון, או בכל צורה מחוץ לאתר, אני מקבל תגמול?
אם הוא הזמין באתר, וסימן העברה בנקאית, אז תראה תגמול.
אנחנו עובדים על נוהל שידרוש פתיחת משתמש על כל רכישה שהיא, כך שבעתיד יתאפשר לקבל תגמולים גם על רכישות מחוץ לאתר. בכל מקרה דווח, ונראה מה אפשר לעשות :)
בכל אופן עסקאות שבוצעו לגמרי מחוץ לאתר לא מתגמלות.
אני רוצה לקדם מוצרים עם "בשר", האם יש שקיפות לגבי הרווחיות על כל מוצר?
שותפים שמעוניינים לקדם ממומן מוזמנים לבקש פרטים על מוצרים חמים, וסכום תגמול מדויק פר מכירה.
איך אני מפרסם?
אנחנו מצ'פרים על המלצות. אם ייצא לך להמליץ בדרכים שאתה מכיר, או אם למדת כמקצוע איך עושים אפיליאייט, נתגמל אותך. אנחנו לא מלמדים פרסום, גם לא בתמורה לכך שאולי תפרסם אותנו.
אמנם יש כלים וטיפים שימושיים בהדרכות קישור לוידאו הדרכה, קישור לשאלות נפוצות.
איך מותר לפרסם?
בכל צורה חוקית ואתית (ראה שאלה הבאה).
מתי תמחקו לי את החשבון?
אם פרסמת באתרים לא אתיים (פורנו, סמים, נשק, הימורים), אם דיוורת לאנשים שלא אישרו קבלת מיילים ממך (ספאם), ואם פעלת או אמרת דבר מה נגד החברה או האתר בכל צורה (רכילות, לשון הרע, איום פלילי).
מה עוד כדאי שאדע?
אין תגמול על רכישה עצמית, גם אם צירפת את עצמך דרך מייל אחר.
חישוב עלויות (שקיפות):
העלות מחושבת כולל מע"מ ו 3% לכיסוי עמלות אשראי ואריזה. ייתכן תוספת בחישוב העלות למוצרים הדורשים תפעול ישיר (אריזה, הדרכה/הרכבה כלולה, וכדו').
הבהרת מילים
חלק מקורי
מהמפעל של המוצר המקורי, ייתכנו שדרוגים כמקובל בפסי הייצור, כך שהנראות (בעיקר עיצוב המדבקה) עשויה להיות שונה מהמוצר שקיבלת במקור.
חלק חליפי
מוצר מתאים, עשוי להיות באיכות זהה, טובה יותר, או ירודה מהחלק המקורי. זמן האחריות בדרך כלל משקף את איכות המוצר.
ימי עסקים
ימי עבודה, לא כולל ערבי שבת, שבת, ערבי חג, וחגים, וימי חופש לאומיים.
אותו יום עסקים = יום עסקים זה/הקרוב
התייחסות לרגע פעילות מסויים, ועד סיום אותו היום. אם העסק סגור, מתייחסים ליום העסקים הקרוב.
יום עסקים אחד = יום עסקים הבא
התייחסות לתאריך הבא אחרי רגע פעילות. לדוגמה: אם הזמנת מוצר ביום רביעי אחרי הסגירה, החזרה לפעילות יהיה ביום חמישי, והיום עבודה הבא יהיה יום ראשון. מתייחסים ליום שאחרי יום העסקים הקרוב.
נקודות מכירה - מידע לגולש
האם נקודות המכירה הם סניפים של פיוזטק בע"מ?
לא, אלו חנויות פרטיות שרוכשות מאתנו סחורה, ואנחנו ממליצים עליהם לאנשים שקשה להם להזמין באינטרנט. התקנון, המחירים, והתנאים, כולם לשיקול בעל החנות. (אם לא נדרש לך שירות נוסף, סביר שישווה המחיר למופיע באתר.)
אני יכול לקבל מכם שירות על מוצר שרכשתי בנקודת מכירה?
אין התחייבות באופן כללי לשירות. אמנם מימוש אחריות למוצרים שלנו, בהתאם לתנאים שלנו, ניתן לבצע דרכנו בצירוף הוכחת קניה.
האם אני יכול לקבל מנקודת מכירה שירות על מוצר שרכשתי באתר?
אין התחייבות באופן כללי לשירות. אמנם ניתן להשאיר מוצר בנקודה, ולבקש שיצרפו למשלוח הבא שיעשו אלינו.
נקודות מכירה - מידע לבעלי עסקים בתחום
מה זה נקודות מכירה / עסקים מומלצים?
אם אתה טכנאי, או יש לך מעבדה, או חנות מחשבים, תוכל לפרסם את העסק שלך באתר פיוזטק בחינם לפחות ל 30 יום.
אנחנו מוכרים מוצרים ישירות מממחסן ללקוח (WTC), כך שבהחלט תוכל להגדיל את הכנסתך על ידי מתן שירות טכני, ואפילו אפשרות רכישה בחנות אצלך, ללקוחות שצריכים זאת.
במידה ורכשת דרכנו מהמוצרים שאנחנו מפרסמים, הפרסום יימשך.
האם אני חייב לתת שירות ללקוחות שלכם?
ראה השאלות למעלה תחת "נקודות מכירה - מידע לגולש".
שירות במקרי תקלה
אם יש תקלה בהזמנה עצמה (מוצר שגוי, הגיע שבור, לא הגיע, בעיה אחרת), מה אני עושה?
אף אחד לא מלאך, קורה, ונעשה הכל כדי לתקן, אף מעבר למחויב בחוק (קוראים לזה שירות).
כל מה שאתה צריך לעשות זה להשיב למייל עם החשבונית ופרטי העסקה, או פתח קריאה באתר, ונעדכן אותך מידית שהקריאה התקבלה.
ייתכן שתידרש להמתין בסבלנות עד 3 ימי עסקים על מנת שנוכל לאמת פרטים, ולקבל אישורים הנדרשים (לדוגמה: אימות תקלה מול טכנאי, אישור מנהל לאיסוף/החלפה על חשבוננו, וכדומה), ולעדכן הנחיות החזרה.
אם אתה "ממהר" והחלטת בפזיזות להתנגד לתקנון/לחוק, או לפנות ולקבל שירות מכל גורם שלישי אחר (פיפאל, חברות אשראי, עמותות לצרכנים, גורם משפטי, עשיית דין עצמי בניגוד לחוק/להסכם, גרימת נזק לחברה), השירות יינתן בהתאם לחוק היבש ו/או תקנון הגורם, דבר שיבטל כל התחייבות שירותית שנאמרה/נכתבה מצידנו.